Even voorstellen

19 januari 2011

Even voorstellen

Wij zijn Harre van der Nat en Lies van Aelst, wij zitten allebei in de Provinciale Staten van Zuid-Holland namens de SP. Harre sinds 2006 en Lies sinds 2007. Voor de komende verkiezingen op 2 maart 2011 is Harre de lijsttrekker en Lies de nummer 2 in Zuid-Holland.

Naast Statenlid werkt Harre voor het Scholingsteam van de SP, hij geeft les aan lokale SP`ers over de SP zoals over actievoeren en debatteren. Voordat Harre voor de SP ging werken, werkte hij als activiteitenbegeleider jeugdwerk in de Haagse Schilderswijk. Harre woont met zijn vriendin in Koudekerk aan de Rijn en is de vader van twee kinderen. Verder is hij actief in de lokale SP afdeling in Alphen aan den Rijn.

Lies is naast Statenlid tweedejaars student maatschappij geschiedenis aan de Erasmus Universiteit. Hiervoor heeft Lies haar propedeuse gehaald op de lerarenopleiding geschiedenis. Verder is ze organisatiesecretaris van de SP in Gorinchem en is ze jarenlang actief geweest voor ROOD. Lies woont samen met haar vriend Mark in de binnenstad van Gorinchem.

Veel succes met jullie blog! En Harre, goede grap met je been :-)

Wil niet gelijk heel vervelend doen.... maar ik mijn knie/been toch net iets anders neergezet Harre.....:)

Succes met jullie blog, ik vind het alvast een heel leuk initiatief :D!
Liefs Nikki