Het zijn de kleine dingen....

26 februari 2011

Het zijn de kleine dingen....

Vandaag hebben we de hele dag in de Gorinchemse binnenstad gestaan en echt hele mooie reacties gehad. Er waren mensen die naar me toe kwamen en zeiden 'we kennen verder niemand van de mensen in de provincie, jij bent de enige waarvan we weten wat je doet, onze stem heb je!'. Ook andere mensen kwamen naar me toe om te vragen hoe het nu staat met het overpad bij de Merwede Linge Lijn, om te zeggen dat ze de leegstand posters goed vonden en vonden dat het aangepakt moest worden. Dit laat voor mij zien dat het de kleine dingen zijn, waar mensen direct mee te maken hebben, die belangrijk zijn. De gevaarlijke rotonde die Harre aankaartte in Ammerstol, de molen die eindelijk opgeknapt wordt en het veer dat na ruim 2 jaar subsidie krijgt. Dat zijn de dingen waarmee je mensen echt kunt helpen. Dat zijn de dingen waardoor mensen denken dat je echt iets kunt hebben aan de politiek, dat er echt naar ze geluisterd wordt.

Kortom, het was een mooie en motiverende dag!