h

Problemen met de bus? Dien een klacht in!

13 februari 2015

Problemen met de bus? Dien een klacht in!

De afgelopen weken zag ik op facebook en twitter maar ook in mijn mailbox een hoop klachten langs komen over de nieuwe dienstregeling van Arriva in de Hoeksche Waard. Naar aanleiding van al deze klachten stelde ik vragen aan het provinciebestuur. Maar wat bleek? Het provinciebestuur en Arriva hadden nog bijna geen klachten ontvangen en zodoende was het beeld bij het provinciebestuur ook niet zo dat er grote problemen zijn met de nieuwe dienstregeling.

Daarom zou ik iedereen die wel problemen heeft met de dienstregeling (of met andere onderdelen van het Openbaar Vervoer in Zuid-Holland) willen oproepen om toch vooral een klacht in te dienen bij de Arriva én bij de Provincie. Dit is van belang om Arriva en het Provinciebestuur aan te sporen de problemen aan te pakken. Bij Arriva is klagen deze week veel makkelijker geworden omdat je via een app je mening kunt geven, die is hier te vinden: arriva.nl/waarnemer

Een klacht indienen bij de provincie kan via dit formulier: https://www.zuid-holland.nl/contact/contactinformatie/

Ik hoor zelf jullie klachten ook heel graag, dat kan via het vakje onderaan deze pagina, maar je kunt mij ook een mailtje sturen op: lvaelst@sp.nl

Reactie toevoegen

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.

Plain text

  • Geen HTML toegestaan.
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.

U bent hier