Hele commissie achter SP: er moet een oplossing komen voor veer Maassluis-Rozenburg

23 november 2011

Vandaag sprak er een vertegenwoordigster namens de gehele deelraad van Rozenburg in de Provincie in over de problemen met de veerboten van de veerdienst tussen Maasslsuis en Rozenburg. De problemen bij dit veer zijn zo groot, en blijven zo vaak terug komen, dat de urgentie voor een oplossing inmiddels bij alles statenfracties duidelijk is. De SP heeft in de afgelopen jaren verschillende keren aandacht gevraagd voor de problemen bij deze veerpont, ik was dan ook blij dat er vandaag weer aandacht voor gevraagd werd. Na de inspraak werd duidelijk dat de hele commissie het met de SP en de inspreekster eens was dat dit echt niet langer zo kan, en dat er een snelle en vooral ook structurele oplossing gevonden moet worden. Dit lijkt me een mooi begin voor het vinden van een oplossing, het is een stap in de goede richting!

Meer informatie over de problemen met het veer tussen Maaslsuis en Rozenburg kunt u vinden in eerdere berichten op dit weblog en op de website van SP Zuid-Holland