Geduld met Arriva is op

2 februari 2013

Geduld met Arriva is op

Ik schreef op dit weblog al eerder over de gigantische stijgingen van de bustarieven bij Arriva in Zuid-Holland, dat deze niet acceptabel zijn(de voornaamste reden voor deze prijsstijgingen, is de invoering van de OV-chipkaart met kilometertarief. Maar het probleem ligt ook deels bij de manier waarop Arriva het kilometertarief invoert.). Enige weken geleden werd bekend dat er een overeenkomst tussen Provincie en Arriva was bereikt om de stijgingen te matigen, wat een forse verbetering was, maar de stijgingen bleven erg hoog. Maar de berichten over de problemen hielden aan, de problemen waren duidelijk nog niet opgelost. De wanhopige en boze berichten blijven ook bij de SP binnenstromen. Ook de Provincie laat vandaag duidelijk weten: de maat is vol! Aanstaande woensdag hebben we wederom overleg over deze problemen, en hoop ik dat we een goede oplossing voor de gedupeerden in de provincie kunnen vinden. En één ding mag hierbij duidelijk zijn, mijn geduld met Arriva is op! En het mag duidelijk zijn dat het geduld met de OV-Chipkaart zeker ook op is.