OV

4 januari 2013

Perikelen met Arriva

In eerste instantie was ik verheugd om te horen Arriva in alle regio`s in Zuid-Holland zou gaan rijden, dit zou immers voor de reizigers betekenen dat ze met meer gemak met één vervoerder zouden kunnen reizen en dat ze misschien op die manier wat zouden kunnen besparen. Inmiddels zijn we enige maanden, en vele problemen met arriva verder. Nadat de tarieven in het noorden van de provincie enorm verhoogd zijn (daarover hebben we opheldering gevraagd) is ook bekend geworden dat arriva de prijzen in de Hoekse Waard tot maar liefst 88% gaat verhogen. Daarnaast lijkt de dienstverlening er ook absoluut niet op vooruit te gaan Eerlijk gezegd, wordt dit me allemaal te gortig en lijkt het me tijd dat de Provincie actie gaat ondernemen, want dit kan zo niet langer!
Het lijkt me dan ook op zijn plaats dat we hier aanstaande woensdag in de commissie over gaan spreken (verschillende partijen hebben al om opheldering gevraagd) en dat de provincie Arriva hier snel op aanspreekt!